Wpisz swój adres e-mail tutaj

FAQ - częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesujące Cię pytanie:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie
  • Podana konkretna ilość - najczęściej jest to kilka sztuk
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – dotyczy towarów, które sami produkujemy, potrzebujemy czasu na nawinięcie motków 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Przy każdym produkcie zamieszczona jest informacja o terminie wysyłki. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • Poczta Polska,
  • paczkomaty InPost,
  • odbiór osobisty.

Przy niektórych produktach, ze względu na gabaryt, możliwa jest tylko wysyłka kurierem.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Czy wysyłacie paczki za granicę?

 

Tak, wysyłamy. Po dodaniu produktów do koszyka, sprawdź na liście wysyłkowej, czy Twój kraj zamieszkania znajduje się na niej. Chwilowo z powodu epidemii jesteśmy w stanie nadawać paczki firmą kurierską do państw członkowskich Unii Europejskiej.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line. korzystamy z usług operatora TPay).

» szczegółowy opis form płatności

 


  

 

Czy organizujecie promocje?

 

Często organizujemy różnego rodzaju akcje promocyjne, wyprzedaże itd.

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

O wszelkich działaniach promocyjnych informujemy w newsletterze, w aktualnościach na stronie oraz na facebooku i instagramie.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy kolor na stronie odpowiada rzeczywistemu?

 

Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia jak najwierniej odwzorowywały kolory zamawianego produktu, jednak mogą wystąpić różnice pomiędzy zdjęciem a faktycznym produktem, są one spowodowane różnicą ustawień monitora. 

 


 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury, zaznacz pole - Chcę otrzymać Fakturę, mam działalność gospodarczą.

 

 

 

 

Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 

 

 

 

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz zmodyfikować swoje zamówienie jedynie przed przekazaniem go do realizacji. W momencie przekazania go do realizacji modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek edycji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo: kontakt@kokonki.pl lub telefonicznie: 881414922.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo: kontakt@kokonki.pl lub telefonicznie: 881414922.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz w wiadomości email numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. 

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. 

  


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: kontakt@kokonki.pl lub telefonicznie: 881414922.

» procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie powinien jednak nosić śladów używania.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl